facebook sitemap homepage kontakt pondělí 23. 10. 2017

Na výherce soutěže Žihadlo 2014 poprvé čeká finanční odměna

logo Žihadlo 2014Osmý ročník soutěže o nejlepší veřejně prospěšnou kampaň neziskových a příspěvkových organizací přináší novinku v podobě finanční odměny pro výherce. „Na vítěze letos čeká kromě tradiční ceny v podobě sošky Žihadla a plakety také finanční šek pro neziskovou organizaci,“ říká Věra Svobodová, ředitelka společnosti Neziskovky.cz, a dodává: „Díky podpoře partnerů čekají na výherce ještě další zajímavé ceny. Také jsme se snažili letošní slavnostní vyhlášení umístit do ojedinělého prostoru, který by dal vyniknout kreativitě soutěžních prací. Ideální prostor jsme našli v kině Ponrepo.“

Porota soutěže Žihadlo roku hodnotí nejen kreativní zpracování kampaní, ale v hodnocení, které je od loňského roku dvoukolové, se zaměřuje hlavně na provázanost účelu kampaně s jejím zacílením. Posuzuje i to, zda nezisková organizace zjišťuje a vyhodnocuje dopad kampaně. V porotě zasednou přední čeští a slovenští odborníci nejen na marketing, PR a grafiku, ale i odborníci na společenskou odpovědnost firem (CSR) a neziskový sektor.

 „I letos si veřejnost zvolí svého vítěze prostřednictvím on-line hlasování. Cenu přijde předat asistenční pes z organizace HELPPES - Centrum výcviku psů pro postižené o. p. s., loňský vítěz této kategorie," upřesňuje Věra Svobodová.

„Soutěž Žihadlo neodměňuje pouze neziskové organizace, ale také jejich partnery z řad reklamních agentur, kteří jim při tvorbě kampaní pomáhají. Výhra v soutěži je tak oceněním jejich společné práce. Šanci uspět a zaujmout porotu mají ale i menší organizace s vlastní produkcí. Důkazem je loni poprvé udělená Cena za odvahu," uvedla Alena Králíková, manažerka společenské odpovědnosti ČSOB, a. s., hlavního partnera soutěže.

Soutěž je určena nejen nestátním neziskovým organizacím, ale také příspěvkovým organizacím z České a Slovenské republiky, které medializují veřejně prospěšný projekt, jenž není starší než jeden rok. Kampaň může přihlásit pouze zadavatel (nezisková organizace/příspěvková organizace), a to do kategorií tištěná reklama, televizní a kino spot, rozhlasový spot a internetová kampaň. Přihlášky je možné podávat do 10. října 2014.

Více informací o soutěži na www.zihadloroku.cz.

Organizátor: Neziskovky.cz, o. p. s.

Hlavní partner: ČSOB, a. s.

Mediální partner: APPLAUS MÉDIA, s. r. o.

Mediální partner (Slovensko): Slovenské centrum fundraisingu

Kontakt: Bc. Karolina Fialová

Email: fialova@neziskovky.cz

Tel.: +420 731 152 534

O společnosti Neziskovky.cz

Obecně prospěšná společnost Neziskovky.cz patří mezi nejdéle existující neziskové organizace v České republice (vznikla v roce 1993). Nejprve se významně podílela na samotném budování českého neziskového sektoru, nyní se orientuje na podporu profesionalizace a udržitelnosti neziskových organizací. Hlavní činností organizace je pořádání seminářů a workshopů pro manažery a pracovníky neziskových organizací, zprostředkování odborných konzultací, provoz informačního portálu www.neziskovky.cz a vydávání elektronického měsíčníku Svět neziskovek. Mezi další činnosti patří provoz specializované veřejné knihovny, vydávání Grantového kalendáře či provoz internetové Burzy práce. Dlouhodobým projektem je soutěž o nejlepší veřejně prospěšné kampaně neziskových organizací Žihadlo roku. Všechny projekty realizují Neziskovky.cz za podpory dárců, kterými jsou Nadační fond J&T, Skupina ČEZ, ČSOB a další. Mezi významné partnery rovněž dlouhodobě patří Wolters Kluwer ČR, Grada Publishing, Microsoft, Jobs.cz a další  dárci.

Více informací o obecně prospěšné společnosti Neziskovky.cz najdete na www.neziskovky.cz.

zpět na úvodní stránku 


zpět
tisk